Alina Sztoch – Kubota to nie klapki, to styl życia | 114

Cześć! Zapraszam Cię na rozmowę z Aliną Sztoch, prezeską i współreaktywatorką kultowej marki Kubota. Będziemy rozmawiać o tym, jaką rolę odgrywa biznes w życiu Aliny, o wartościach i kulturze organizacyjnej Kuboty. Pytam Alinę także o jej osobiste pasje i marzenia i czy ma na nie w ogóle przestrzeń bo łączenie różnych życiowych ról z definicji nie jest łatwe. Alina zdradzi nam także swoje biznesowe marzenie, któremu bardzo kibicuję i trzymam kciuki, aby się spełniło.

W odcinku „Alina Sztoch – Kubota to nie klapki, to styl życia | 114 ” usłyszycie o tym:

  • jak wyglądał proces reaktywacji marki Kubota;
  • skąd pomysł na reaktywację marki, która kojarzyła się z kiczem i bazarem;
  • czym dla Aliny jest biznes;
  • jak wygląda kultura organizacji marki Kubota;
  • dlaczego feedback jest ważny;
  • skąd wzięła się moda na klapki i skarpetki;
  • jakie marzenia ma Alina?

 

 Bardzo mnie cieszą rozmowy z przedsiębiorcami, którzy postrzegają biznes jako narzędzie zmiany społecznej. Cieszy mnie też to, że coraz więcej konsumentów zwraca uwagę na to, jakie przesłanie niosą za sobą marki, a nie tylko na cenę. Przesłanie Aliny i Kuboty, czyli szukaj dla siebie miejsca pracy, w którym będzie Ci swobodnie i wygodnie oraz szukaj dla siebie takich samych butów, w których też będzie Ci wygodnie i swobodnie, które dadzą Ci uśmiech, bardzo do mnie przemawia. Lubię swoje marzycielskie Kuboty i mam wielką nadzieję, że kiedyś będę mogła uśmiechnąć się, widząc je na wystawie w Muzeum Narodowym. Trzymam za to mega kciuki i do zobaczenia w kolejnym odcinku.

Więcej o Alinie i Marce Kubota znajdziesz tutaj: 

Podcast Napędzani Marzeniami dostępny jest też:

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Scroll to top